Skuteczne i profesjonalne zarządzanie ruchem chorych stanowi jedną z podstaw prawidłowego funkcjonowania placówki medycznej, niezależnie od jej profilu. Opieka lekarska rozpoczyna się już w chwili rejestracji chorego i kończy w momencie zamknięcia leczenia oraz wytworzenia pełnej dokumentacji medycznej. Jako zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, zapewniamy przychodniom dedykowane rozwiązania, pozwalające optymalizować proces obsługi pacjentów. Jednym z nich jest system call center dla gabinetów lekarskich, przychodni i szpitali, który zwiększa przychody komercyjne o 20%.
Dedykowane rozwiązania dla służby zdrowia
InformatykaMedyczna.pl wychodzi naprzeciw oczekiwaniom współczesnej służby zdrowia, dostarczając skuteczne i sprawdzone rozwiązania, mające na celu podniesienie standardu obsługi pacjenta oraz zwiększenie przychodów placówki medycznej, poprzez zoptymalizowanie procesów rejestracji, zarządzania ruchem chorych czy tworzenia i administrowania dokumentacji medycznej. Oferowane przez nas dedykowane systemy upraszczają system obsługi pacjentów, usprawniając komunikację na wszystkich poziomach – od rejestracji, poprzez diagnostykę, aż po konsultacje lekarskie.
Jak usprawnić obsługę pacjentów w placówkach medycznych?
Sposobem na poprawę standardu obsługi pacjenta jest wykonanie audytu wszystkich procesów zachodzących w przychodni lekarskiej, szpitalu czy gabinecie lekarskim. Tylko w ten sposób możliwe jest wdrożenie działań prowadzących do podniesienia jakości świadczonych usług medycznych.Jako zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w zakresie optymalizacji procesów obsługi pacjentów, przyjrzymy się, w jaki sposób przebiega ich obsługa pacjenta od momentu umówienia wizyty do wytworzenia dokumentacji medycznej i zaproponujemy wdrożenia oparte na naszym doświadczeniu. Celem będzie poprawa jakości i efektywności w Twojej placówce.
Call Center w Twojej przychodni
Proponowane przez nas rozwiązania, jak np. systemy Call Center dla gabinetów lekarskich i przychodni, pozwalają znacznie uprościć system telefonicznej rejestracji, zwłaszcza w ośrodkach z licznymi oddziałami. Wdrożenie strategii optymalizacji obsługi pacjentów zapewni szybszy obieg informacji i pozwoli jeszcze lepiej skoordynować poszczególne procesy zachodzące w placówce medycznej.