CALL CENTER I RECEPCJE

Centrale telefoniczne dla przychodni i gabinetów lekarskich

Zwiększ przychody swojej placówki i popraw jakość obsługi Pacjentów na recepcji bądź Call Center. Jeśli nie posiadasz Call Center pomożemy je zbudować wg nowoczesnych standardów. Dostarczymy technologię, sprzęt, aparaty telefoniczne.
Wdrożymy rozwiązanie w postaci systemów Call Center dla gabinetów lekarskich i przychodni oraz przeprowadzimy szkolenia.
Monitoruj na bieżąco wskaźniki biznesowe oraz sprawdzaj skuteczność wszystkich kanałów marketingowych.

Dlaczego warto wprowadzić systemy Call Center dla przychodni?

Dzięki zastosowaniu naszych rozwiązań obsługa pacjenta staje się szybka i efektywna, co przekłada się na ich zadowolenie, jak i personelu. Z aplikacji naszych systemów Call Center dla gabinetów lekarskich i przychodni korzystają codziennie:
– przychodnie (NZOZ, POZ, AOS),
– szpitale prywatne i publiczne,
– kliniki i gabinety medycyny estetycznej,
– poradnie specjalistyczne,
– gabinety (stomatologia, rehabilitacja),
– duże sieci i centra medyczne.

Do najważniejszych funkcji wpływających na wysoką skuteczność naszego systemu w placówkach medycznych należą:
– nagrania rozmów do 90 dni,
– zapowiedzi głosowe,
– konfiguracja skilli,
– brak sygnału zajętości – kolejka oczekujących,
– pełne statystyki połączeń,
– komunikaty RODO,
– IVR.

Powyższe funkcje stanowią źródło pełnej kontroli nad połączeniami wychodzącymi i przychodzącymi. Dzięki temu, że zastosowane przez nas rozwiązania obejmują wdrożenie pełnego systemu obsługi pacjenta, możliwa jest bieżąca kontrola wszystkich źródeł kontaktu z pacjentami. Nasze systemy Call Center dla gabinetów lekarskich i przychodni integrują takie drogi kontaktu, jak:
– telefonia VOIP
– strona WWW,
– chat,
– e-mail,
– messenger,
– baza Pacjentów.

Wdrażany system działa na wielu polach, będąc skutecznym narzędziem zarówno dla pracowników recepcji, jak i managerów. Dzięki temu możliwa jest kontrola statystyczna połączeń oraz badanie skuteczności działających zespołów pracowników.
Narzędzia dla Rejestracji:
– baza kontaktów w jednym miejscu,
– zgłoszenia widoczne w czasie rzeczywistym,
– oddzwanianie jednym kliknięciem,
– odpisywanie na zgłoszenia pacjentów,
– pełna kontrola zgłoszeń poprzez dedykowane statusy.

Statystyki dla Managerów:
– pełne statystyki i istotne dane biznesowe,
– odbieralność połączeń,
– ilość zgłoszeń na godzinę,
– skuteczność pracy zespołu.

Wprowadzane przez nas rozwiązania w postaci systemów Call Center dla gabinetów lekarskich i przychodni obejmują także badania marketingowe. Możliwa jest analiza skuteczności kanałów marketingowych, takich jak:
– kampanie Google AdWords,
-kampanie Facebook Ads,
– akcje mailingowe,
– ulotki,
– plakaty,
– billboardy,
– partnerskie serwisy branżowe,
– inne reklamy w sieci i poza nią.

Zastosowanie naszych systemów to mnóstwo korzyści — sprawniejsza praca, zadowoleni pacjenci, szybka rejestracja oraz dokładna analiza skuteczności działania placówki pod kątem obsługi pacjenta.

JAK SZYBKO I SKUTECZNIE POPRAWIĆ EFEKTYWNOŚĆ PRACY REJESTRACJI ORAZ ZWIĘKSZYĆ ZYSKI W PLACÓWCE MEDYCZNEJ?

ZAPISZ SIĘ NA 14-DNIOWY PROGRAM SZKOLENIOWO-ROZWOJOWY

W ramach oferty dla placówek medycznych oferujemy programy szkoleniowe, które mogą skutecznie zwiększyć efektywność pracy oraz podnieść kompetencje personelu. Wszystko to, z wykorzystaniem nowoczesnych metod i rozwiązań – systemów Call Center dla gabinetów lekarskich, strategii marketingowych i nowoczesnych technikach obsługi pacjenta.

Cele programu:

· rozwinięcie kompetencji oraz wsparcie technologiczne zespołu rejestracji w odpowiedzi na wysokie oczekiwania Pacjentów,
· wdrożenie nowoczesnych rozwiązań usprawniających pracę Rejestracji i Managera nowoczesnej placówki,
· wprowadzenie efektywnej strategii marketingowej, ukierunkowanej na zwiększenie liczby nowych pacjentów oraz obsługę stałych pacjentów na wysokim poziomie.Co uzyskasz biorąc udział w naszym bezpłatnym programie szkoleniowym?
· rozwiniesz i wzmocnisz kompetencje swojej Rejestracji i działu Call Center, wspomożesz pracowników w codziennej pracy,
· wdrożysz proste, ale skuteczne metody zwiększające przychody placówki oraz poprawiające efektywność obsługi Pacjenta, między innymi nasze systemy Call Center dla gabinetów lekarskich i placówek medycznych,
· zyskasz wiedzę i konkretne wskazówki, które będziesz mógł wdrażać od samego rozpoczęcia szkolenia,
· poznasz istotne statystyki i mierniki związane z rozwojem placówki,
· otrzymasz szczegółowa wiedzę i rekomendacje dotyczące metod skuteczniejszego pozyskiwania Pacjentów,
· wypróbujesz najnowsze technologie i narzędzia, które pomogą Ci lepiej rozwijać placówkę oraz zyskać przewagę nad konkurencją,
· dowiesz się, jak nigdy więcej nie popełniać bardzo kosztownych błędów.

Co uzyskasz po zakończeniu programu szkoleniowego?

· rozwinięcie kompetencji oraz wsparcie technologiczne zespołu rejestracji w odpowiedzi na wysokie oczekiwania Pacjentów,
· wprowadzenie efektywnej strategii marketingowej, ukierunkowanej na zwiększenie liczby nowych pacjentów oraz obsługę stałych pacjentów na wysokim poziomie.
· wdrożenie nowoczesnych rozwiązań usprawniających pracę Rejestracji i Managera nowoczesnej placówki – systemy Call Center dla przychodni oraz możliwość szybkiego analizowania statystyk.

Zadzwoń lub wyślij e-mail już dziś, aby zapytać o szczegóły naszego Programu Szkoleniowo-Rozwojowego.
Pomożemy w skutecznym usprawnieniu pracy recepcji lub zespołu Call Center w Twojej placówce!